Tuesday, July 27, 2010


Finally..setlah sekian lame memasang hajat akhirnye dpt gak..dpt ape?bwat mnde alah ni la(blog). Nak kate aku nih terer menulis mahupon menaip tuh xdela hebat tp angan2 nk ade blog tuh tetap aku pasang. Dari dulu lagi aku nak bwat mnde alah nih tp mase x mengizinkan. Ade jer perkara-perkara yg lebeh pnting aku ptot lakukan dpd bwat blog nih. Bukan utk menghina mahupon mencaci maki sesaper dgn terciptanya blog nih tp skadar utk aku berkongsi pendapat dan aper yg aku rs. Agak byk gak la mnde2 yg terkubur kat hati aku nih.muahaha! Oleh krane mggu nih aku agak free,esaimen kebanyakkan da siap jd mengapa tidak aku gunekan mase yg terluang nih utk aku 'mencipta' blog nih kan? Amat lah tidak berilmiah skali first entri aku nih tp dpd kosong bek ade something utk korang bace. Kalo x aper gne bwat blog? hehe. Ahh!malas la aku nk taip panjang2 da..ingat aku xde keje len aper. -the end-

1 comment:

  1. hye abg zarif,abg zarif dah ade belog ek?
    kte suke ah!nanti bosan2 post ah entry ag ek..kte rindu nak baca belog yang abg zarif post...hehehe
    kte gedik kan?sebab kte gf abg zarif ah.. =))

    shuh!shuh!welcome to blogger life.

    ReplyDelete