Saturday, July 31, 2010

Kesabaran vs Amarah


Tik!tok!tik!tok!tebaboom!!!Yes everybody have their limit and will explode when you cross the line. Orang plg sabar kat dunia nih pon bleh mletop kalo kite xhati2. we are human who has feelings and emotion after all. Yer!aku mengaku tahap kesabaran aku teramatlah sikit. Mende kecik bole jadi besar. Mende kecik pon bole bwat aku bengang tahap gaban dan skang smue tuh memakan diri aku sendiri. Haih! Yesterday can be considered as my fakap day ever. Mcm2 mnde jadi semalam smp aku xterdigest satu persatu. It seems like aper aku bwat smue xkne. Aku bingung,buntu,murung dgn smue nih! The sickest part is from something I have become nothing. Is it over?only God knows. Otak aku xle nk berhenti berpikir knape smue nih terjadi dlm skelip mate. Your great day can turn to worst day ever wt just a blink of an eye. Fascinating! Seharian berlalu tanpa aku melelapkan mate mahupon menjamah sebarang makanan. Bg manusia yg amat gemar tido dan makan spt aku nih itu adelah amat rare skali. I have really screwed up this time. Bodo!satu perkataan yg aku bole dscribe pasal diri ini. Bukan aku sengaja cume sbg manusia kite xpenah lari dr kesilapan. Sometimes the temptation is just to hard to resist. Aku bnci ko setan yg menggoda aku yg lemah ini! Brubah?itu yg kite smue ptot lakukan..utk saper dan aper? bergantong pd tujuan masing-masing asalkan ke arah kebaikan. Tiada manusia yg sempurna tp iti tidak juga bermaksud kite tidak bole mencube. Kali ini aku btol2 sedar yang diri ini hanyelah kosong tanpa mreka yg berada d skeliling. Someone that really important to me has open my eyes. Maaf,hanya itu yang mampu katekan. Just kadang2 manusia memerlukan sesuatu yg burok dahulu utk berlaku supaya mereka sedar. Just hope everything will be back to normal. Thats what im hoping for. -the end-

p/s: "Those days I was somebody. Nowdays I was nobody"

1 comment:

  1. already read it.u should be more adult dear,not a lil boy like a baby...be matured.please change ur attitude..i knw u're the great guy.

    p/s :love u a lot.muuuaacch!

    ReplyDelete