Saturday, August 28, 2010

AKU


What the Fuk?!Ntah! aku pon tak tau sgt. Aku jumpe satu website neh http://www.wordle.net biler aku tgh bosan-bosan melayari internet. Besela biler da bosan mcm2 mnde pelik ko bwat btol tak?Xde pape sgt pon kat website tuh cume dye boleh bwat design mcm kat atas tuh menggunakan perkataan.yeehaa! Seperti monyet yg keriangan aku pon mencuba la aper lg. Senang jer,korang hanya perlu taip or paste aper-aper text yg korang nak then mnde tuh secara otomatik akan susun secara random perkataan tuh utk korang. Bole gak gune url website dan mcm yg aku bwat nih aku gne url blog aku nih. Mulenya aku nk letak nama org yg rapat ngan aku tp oleh krane malas nak taip dan xbyk pon yg rapat ngan aku jadi aku lupekan jer la hasrat tuh.muahaha!

p/s: Selamat Mencuba ;)

2 comments: