Saturday, August 28, 2010

Barclays Premier League: Manchester United v West Ham


Aku rase korang pon dah bole agak kan aper yg akan terjadi dlm match ni..ceewah! West Ham yang dibimbing oleh manager Israel,Avram Grant telah mengalami kekalahan secara hatrik(3 kali berturut-turut) awal musim ini. Ini merupakan permulaan yg paling terok bg West Ham utk tempoh 2 dekad kerana gagal mengumpul satu mata pon dlm 3 perlawanan. Jgn putus ase The Hammers! Mcm penyokong West Ham la plak aku neh :p

Wokeh! Game ini dimenangi Man Utd dengan jaringan 3-0. Mekasih kepada Rooney, Nani dan Berbatov yg bertungkus lumus cube menyumbatkan bola ke dalam gawang.haha. Mmg proud rasa mcm dpt 4flat bile melihat team aku men cantek ngan gerakan-gerakan yg mengelirukan dan hantaran-hantaran yang cantek!

Kat sini aku nak pay tribute sikit kat Scholesy & Giggsy. Dua mamat legend nih walopon usia da nak dekat 40 tp rilek jer men bola dekat top level. Siap perfom plak tuh! Impress,itu yg dapat aku nyatakan. Tanpa dorang mungkin Manchester United takkan ade banyak bende berkilat-kilat(silverware) dlm cabinet kat Old Trafford tuh.hahaha

p/s:Glory glory Man Utd!

No comments:

Post a Comment