Wednesday, September 8, 2010

Aku Dan Obsesi Terhadap Makanan.

Pejam celik pejam celik arini last pose,bsok da raye.yeehaa! Alhamdulillah tahun nih pose aku penuh. Pencapaian besar tuh woo.HAHA. Ia la kalo da tua bangka pon tak mao pose aper gne idop? Malu la sikit kat budak2 kecik. Bajet muker proud konon xpose,siap lagak  tak ubah mcm firaun dah aku tgk. Ikut hati nak jer aku bagi penendang kat muker!

Kejap jer Ramadhan kali nih berlalu. Sedih ah plak. Time awal2 dulu kemain excited lagi nk cpt raye. Tp bile da nak raye xnak plak ramadhan pergi. Adoi! Stiap kali bulan Ramadahan dtg aku msti paling girang dan chaos.hehe. Mengapa? Sebab time nih jer la aku boleh rase smue juadah yg limited edition. Time pose jer ader :P

Dan macam tahun-tahun yg sudah tahun nih merata gak bazaar ramadhan yg aku teroka. Antaranya ialah Bazaar Taman Dato Harun, Bazaar Stadium Shah Alam, Bazaar PKNS, Bazaar dekan ngan umah aku,amnde ntah name dye aku pon tak tahu,muahaha! Tp jujur aku katekan Bazaar kat stadium gak terboiks! Smue mnde sedap dan sedap.

Menu feveret aku di bazaar itu adalah Ikan Bakar Bersambal! Aku tak tahu die letak dadah ke hape tp stiap kali pergi tnpa aku sedar balik-balik ader da bungkusan beg plastik berisi ikan bakar kat tgn aku. Hebatkan?HAHA. Tidak terhenti disitu kerna aku suke makan,seperti bese akan ader kueh mueh la, air soya la,tebu la, kek chocolate la dan mcm2 lagi mnde yang enak lagi lazat! Deng!hehe.

p/s:kalo korang ingat bulan pose lagi jimat korang silap!AHAKS!

1 comment:

  1. kuat makan tapi still kurus tu yg besh. makan la ape ko nak. haha!!

    ReplyDelete